Incubator cu dubla sursa de incalzire   Leave a comment

Salut prieteni m-am gindit sa pun un articol despre incubatoare deoarece eu am avut dificultati cu incubatorul oprinduse curentul timp de 24 de ore m-am chinuit cu bidoane de apa fierbinti sa il mentin citdecit cald si am gasit intr-o revista tehnium un incubator cu dubla sursa de caldura ce ne scapa de necazuri cind se ia curentul atasez poza voi o copiati si o mariti.Imagine

Posted Martie 29, 2013 by viorelpaduraru in Uncategorized

Lasă un răspuns

