Modul termostat incubator   2 comments

modul termostat incubator IO-102 cu termometru digital.Va prezint 2 poze vazut de deasupra si pe spate.Este echipat cu circuitul integrat lm 393 si triacul Bt 136.Reglajul se face rotire la dreapta reduce si rotire la stinga creste.ImagineImagine

 

Posted Aprilie 3, 2013 by viorelpaduraru in Uncategorized

2 responses to “Modul termostat incubator

Subscribe to comments with RSS.

  1. Salut vreau sa fac acest termostat la 12v stiu ca am nevoie de un motor si o rezistenta de tensiune de 12 v …. nu stiu unde trebuie alimentat termostatul…

    • I=mi pare rau abia acum am vazut comentariile dar niciodata nui tirziu reducerea tensiunii se face cu o dioda tener care reduce exact la 12v si o dioda de sens asa ca daca alimentati cu 12v cc. direct pe condensatorul mare care se vede pe cablaj aproape de cele doua diode tinind cont si de polaritate a=ti rezolvat problema si eu am avut mari probleme cu caderea de tensiune asa ca am cumparat converter care ridica tensiunea de la o baterie auto de 12v la 220v alternativ si cu o baterie de 80A am rezolvat problema timp de 2 zile de mentionat ca crescut temperatur cu aproape jumatate de grad sa mariti gaurile de aerisire la incubator e foarte bine puii nu se mai asfixiaza puteti chiar sa le dublati si apa pentru umiditate sa fie mai multa ca nu strica iar cind incep sa iasa aerisiti foarte des ca e aier toxic mult

Lasă un răspuns

