Reglare Turatie la motoare electrice   Leave a comment

Schema Reglarea turatiei la motoare cu rotor bobinat
Salut Prieteni va dau o schema pe care am facuto pentru a regla turatia la un motor de la masina de spalat care tocmai sa defectat programatorul,eu am facut o mica shema si am transformat masina de spalat in semiautomata tot pe acest blog gasiti schema si aveam nevoie sa reglez turatia pentru rulare lenta si imi trebuia ori un trafo cu multe esiri si cu putere mai mare gen incarcator de baterie ori regulator de turatie cu triac la traf.trebuie sa ai de la 24v pina la 48v mai multe esiri asa ca am facut montajul cu triac si merge bine triacul folosit trebuie sa duca maxim 1,5 kw pe radiator de racire pun alaturat si shema.Tensiunea la bornele motorului la turatia cea mai mica este de 100v daca nu gasiti un Diac folositi doua tranzistoare npn 2N2222 legate un colector si un emitor si celelalte dou la fel ca in schema bazele ramin libere.bobina de soc se face pe o bara de ferita de 10mm se bobineaza 90-100sp cu email de 1mm.nu incalzeste nimic nici socul nici rtiacul care este BTB 15/600 BCE.Bara ferita d=10mm lungime 10cm.Imagine

 

Posted Iulie 6, 2013 by viorelpaduraru in Uncategorized

Lasă un răspuns

